2009. szeptember 7., hétfő

Bolhapiacos kincseim :)

Van egy villából hajlított karkötőm, már évekkel ezelőtt vettem Móron, a Bornapokon, aztán egyik kedves volt kollegám, Ildi barátném is csináltatott apukájával csodaszép bolhapiacos villából (www.bekrea.blogspot.com ).
Most nálam is járt,a karival együtt és megirigyeltem, mert sokkal szebb, mint az én öreg villám. Így dupla nyitott szemmel (hugóval:) ) jártuk a győri piacot, mire három villára leltünk. Aztán délután bekucorodtam apa műhelyébe és kopácsolgattam... Egyiket el is törtem, abból lett a polipos (anyu szerint Pom-Pomos) nyaklánc. :) Aztán apu hajlította a tekergőit. (Villából nyakláncot Januszbajusznál láttam a Meskán. )

Megjegyzés magamnak: legközelebb nagyobb villát vegyek. :)

Nagyon-nagyon rég szerettem volna próbabát, hát most ott várt rám a szuper győri lomis-bolhapiacon, és úgy hoztam haza, mint egy kis óvodás az új traktorát, vagy babáját. :) Igaz, nem az én méretem,de rám várt. :) Egész nap madarat lehetett volna velem fogatni. Nagyon olcsó volt!!!! :P
Csak a kép kedvéért: Óceán mélye nyakékem és egyik ingecském. Ez meg az imádatos dögös-vörös hálószobánk.

2 megjegyzés:

vezsuzsi írta...

Zazie! Imádom a próbababákat és vágyom rá én is!
A gyôri lomis piacot meg, (ha Tesómnál vagyok ),
ki nem hagynám!
De rám még nem várt! Egyszer tuti megtalálom én is a sajátomat!
Szép a Tied. Irigykedhetek??? :)))

Tiszi írta...

Én is irigykedek! De örülök ám neki, hogy neked már van. :)