2010. október 9., szombat

Először is... ide süssetek milyen szép táskát varrt nekem a tündérkezű Larion! :) Erika, köszönöm a türelmed, és hogy megvarrtad nekem álmaim Larion-táskáját!:)


Ma Győrben voltunk Tibbel, csodás őszi idő volt... ide jártam főiskolába, nagyon-nagyon szeretem. :) Ma egészen olaszos, mediterrános hangulat áradt valahogy minden sarokból... a virágpiacnál pedig csengő hangú családi gyerekzenekarra leltünk, azt hittem elolvadok!:D Őserő és tisztaság áradt belőlük, nagyon helyesek voltak. :)

4 megjegyzés:

Ágnes Anna írta...

Anett nagyszerűen nézel ki!:)
A táskád is fantasztikus és a sállal és ezzel a szép mosollyal tökéletes az összhatás!
És jól látom, ott a csuklódon azt a zöld szépséget?:D:D:D
Na az is megérne még egy pár fotót!:)

Aranyalma írta...

Jól megsétáltattad az új táskádat! Gyönyörű darab, biztos sokan megnézték. :)
Jól látom, kékfestő üzlet is van Győrben? Nem is tudtam róla... működik még?

LARION írta...

Lenyűgöztél Anett.....mindened klappol..... :))

Marilla írta...

Anett ez a táska csodaszép, nekem is ilyenre fáj a fogam .