2010. március 9., kedd

Púder - csat


22 megjegyzés:

Eva Maria Keiser írta...

Elegant!

Oribori írta...

Zazie! Amikor megpillantottam , csak annyit mondtam: Istenem!
Már megint egy gyönyörű darab tőled!!!Nagyon tetszenek a munkáid, a színkombinációid!Gratulálok!

emikke írta...

Meseszép! Nagyon tetszenek a színek amiket használsz az ékszereidhez.

Kriszta írta...

Ez is csodás lett!!! Nagyon tetszik a stílusod! :-)

Rhyselaine írta...

Meseszép! Annyira kis finom! Gratulálok:)

Káli Gopika írta...

Ohhh, de gyönyörűűű! Imádom ezeket a színeket! (:-)

vezsuzsi írta...

Zazie :)))))))))))))) olyan jó ránézni!

Ibolya írta...

jaj de széép! Örülök a színének!:)))Csodás!

N Zsuzsa írta...

Álomszép!!

Noyka írta...

Nagyon jók a színei és jó a formája is, gratulálok hozzá!

Zsuzsi írta...

Hú de nagyon jól néz ki!

Mili írta...

Csodálatos nem az én színeim, de a formája, és a kivitelezése teljesen elbűvölt!

Edo írta...

HŰŰŰŰŰ de JÓÓÓÓÓL néz ki!!!!!!

Berjo írta...

Ez csodaszép, mind a formája, mind a színe!

Emi írta...

Ez nagyon szép. =) :)

Mara írta...

Meseszép!
(Úgy látom, nem csak nekem jutott egyből eszembe ez a jelző, úgyhogy kétszeresen is igaz! :) )

zazie írta...

Thank you!
Igazán kedvesek vagytok, köszönöm!:) Egyébként nem hittem, hogy ilyen tetszetős lesz. :)

Ági mama írta...

Eszméletlenül jól néz ki!!!

Hermann Ildikó írta...

Jajj de gyönyörű!!!

ekszerlada írta...

Alom szep Lett!

Carmenesque írta...

Nagyon szépséges!

Annamarie írta...

Tőlem is egy nagy gratula, eszméletlen!